آشنایی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز نسخه جدید بله برای ایفون

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین: ظهور پیام‌رسان‌های ایرانی در دهه گذشته نقش مؤثری در سهولت برقراری ارتباط و تعاملات انسانی ایفا کرده‌ است. برخی از این پیام‌رسان‌ها به فعالیت...

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین:

ظهور پیام‌رسان‌های ایرانی در دهه گذشته نقش مؤثری در سهولت برقراری ارتباط و تعاملات انسانی ایفا کرده‌ است. برخی از این پیام‌رسان‌ها به فعالیت در سطح ابتدایی ارتباطی بسنده کرده و برخی دیگر مانند بله برای ایفون از ابزاری پیام‌رسان فراتر رفته و به یک پلتفرم بزرگ مالی اجتماعی با خدماتی چندگانه مبدل شده‌اند. گرچه پیام‌رسان‌های داخلی راهی طولانی را برای دستیابی به استانداردهای نسخه‌های مشابه خارجی خود در پیش دارند، کماکان بهترین اپ‌های ارتباطی در دسترس محسوب می‌شود. دسترسی آسان (بدون نیاز به گذر از فیلترینگ)، تطبیق فرهنگی (بومی‌سازی شده برای ایرانیان)، امنیت (حفظ حریم خصوصی با رمزگذاری پیام‌های ارسالی) و هزینه اندک (استفاده از اینترنت داخلی) از مزایایی است که پیام‌رسان‌های داخلی را به اپ‌هایی پرطرفدار در ایران مبدل کرده است. در این مطلب با پیام‌رسان ایرانی بله و قابلیت‌های مختلف آخرین نسخه آن آشنا خواهید شد و سپس اطلاعات مفیدی را در مورد روبیکا و ایتا برای ایفون که رقبای سرسخت نرم افزار بله ios محسوب می‌شوند، کسب خواهید کرد.

 

نرم افزار بله ایفون؛ ابزاری کارآمد برای تبادل پیام و انتقال وجه بانکی

تماس صوتی و تصویری برقرار کنید، با دوستان خود در ارتباط باشید و امور بانکی خود را نیز مدیریت کنید؛ «بله» یا همان شبکه اجتماعی و مالی بانک ایران، تصور همگان را از نرم‌افزاری ارتباطی متحول کرده و سطح انتظارات را از یک شبکه اجتماعی افزایش داده است. با نصب بله برای ایفون، علاوه بر ارسال پیام و اشتراک‌گذاری محتوای چندرسانه‌ای و برقراری تماس صوتی و تصویری، می‌توانید موجودی حساب‌های ملی خود را استعلام کرده و گزارش کاملی را از تمام پیام‌های تراکنشی دریافت کنید. کارت به کارت شتابی، پرداخت قبوض خدماتی، کمک به مؤسسات نیکوکاری، پرداخت تسهیلات مسکن، درخواست پول، جمع‌سپاری مالی، خرید شارژ و بسته اینترنتی، ارسال پاکت هدیه و مدیریت مالی تمام حساب‌های بانک ملی از دیگر قابلیت‌هایی است که با دانلود اپلیکیشن بله برای آیفون از آن‌ها برخوردار خواهید گشت.

نکته جالب دیگر در مورد نرم افزار بله برای ایفون، امکان خرید کالاهایی مختلف از فروشگاه‌هایی سرشناس و خوش‌نام کشور است. بیش از سه هزار فروشگاه گوناگون در ۲۵ دسته‌بندی مختلف در برنامه بله برای ایفون مشغول به کارند و روزانه انواع کالاهای رنگارنگ را برای مشتریان خود، که تعداد آن‌ها به پنج میلیون نفر رسیده است، ارسال می‌کنند. بنابراین با دانلود برنامه بله ایفون نه‌تنها امکان دسترسی به ابزارهای مالی و ارتباطی برای شما فراهم خواهد شد.

قابلیت‌های شگفت‌انگیز جدیدترین نسخه پیام‌رسان بله برای ایفون

افزون بر موارد ذکرشده، بله امکان دسترسی به برخی ابزارهای کاربردی را که صرفاً در پیام‌رسان‌های خارجی وجود دارد، برای کاربران خود فراهم کرده است. انتشار وضعیت ویدئویی (استوری محتواهای ویدئویی) از قابلیت‌های سودمندی است که در نسخه جدید بله برای کاربران فراهم شده است. علاوه بر این، شما با دانلود اپلیکیشن بله برای ایفون و دریافت آخرین نسخه این اپ می‌توانید به پیام‌ها واکنش نشان دهید و با زدن دو ضربه روی هر پیام/پست کاربران، واکنش مثبت خود (لایک) خود را نسبت به محتوای آن نشان دهید. امکان بارگزاری فایل تا حجم ۵۰۰ مگابایت، انتخاب پس‌زمینه‌هایی رنگارنگ و متنوع برای گفتگو، دسترسی به محتوای مجله و.. از دیگر قابلیت‌های مفیدی است که در نسخه جدید پیام‌رسان بله به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

نصب پیام‌رسان بله در آیفون

چنانچه از کاربران ویندوز عامل ios باشید، حتماً می‌دانید که امکان دانلود برنامه بله برای ایفون به واسطه اپ استور وجود ندارد، چراکه محدودیت‌های شرکت اپل و تحریم‌های ایالات‌متحده باعث شده است که اپ‌های ایرانی در اپ استور جایی نداشته باشند. بنابراین برای نصب بله آیفون به دانلود بازارچه سیبچه نیاز دارید. سیبچه به عنوان اولین بازارگاه نرم‌افزارهای تلفن همراه ios در ایران، امکان دانلود و نصب تمام اپ‌های ایرانی را روی گوشی‌های آیفون فراهم کرده است. شما به واسطه بازارچه سیبچه و مادامی‌که از اشتراک ماهانه این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، می‌توانید پیوسته به اپ‌های فارسی دسترسی داشته باشید و از مزایای دانلود بله برای آیفون و دیگر پیام‌رسان‌ها و اپ‌های کاربردی فارسی بهره‌مند گردید.

برای نصب پیام‌رسان بله در آیفون ابتدا باید مرورگر سافاری خود را باز کرده و بازارچه سیبچه را جستجو کنید و سپس اقدام به نصب سیبچه نمایید. پس از ثبت دستگاه خود در سیبچه و تکمیل فرآیند نصب، کافی است به صفحه اختصاصی پیام‌رسان بله در سیبچه بروید و روی دکمه آبی‌رنگ نصب ضربه بزنید. ناگفته نماند چنانچه تمایلی به نصب بله روی گوشی آیفون خود ندارید، کماکان می‌توانید از نسخه وب بله برای ایفون استفاده کنید.

ایتا؛ نسخه بومی‌سازی شده پیام‌رسان محبوب تلگرام

به اعتقاد بسیاری ایتا برای ایفون جایگزین درخوری برای تلگرام بوده است؛ پیام‌رسانی امن و با رابط کاربری سریع و روان که به علت شباهت ظاهری زیادی که به تلگرام دارد، به نسخه بومی‌سازی شده تلگرام شهرت یافته است. این پیام‌رسان در نسخه‌های متفاوتی عرضه شده و استفاده از آن بدون دانلود ایتا برای ایفون نیز امکان‌پذیر شده است. بنابراین چنانچه تمایلی به دانلود رایگان برنامه ایتا برای ایفون ندارید، همچنان می‌توانید به واسطه نسخه وب ایتا برای ایفون به تمام خدمات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

اما ایتا چه امکاناتی را به کاربران ارائه می‌دهد؟ در پاسخ باید گفت که کاربران با نصب ایتا روی ایفون می‌توانند به گفتگو با دوستان خود بپردازند، فایل‌های چندرسانه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و در گروه‌ها و کانال‌های اجتماعی این پیام‌رسان عضو شوند. گفتنی است که امکان ساخت گروه و کانال نیز برای کاربرانی که نصب رایگان ایتا برای ایفون را در گوشی خود نهایی کرده‌اند، وجود دارد. اما نقطه قوت اصلی ایتا در مقایسه با دیگر پیام‌رسان‌های داخلی، رابط کاربری بسیار منعطف و روانی است که دست کاربر را برای سفارشی کردن ظاهر اپلیکیشن باز گذاشته است. بدین معنا که شما با دانلود برنامه ایتا با لینک مستقیم برای ایفون رایگان می‌توانید نوع و اندازه فونت گفتگو را عوض کنید.

 

برنامه روبیکا برای ایفون؛ سوپراپی چندمنظوره با قابلیت‌هایی بی‌شمار

روبیکا برای آیفون نیز همانند پیام‌رسان بله، صرفاً به ارائه خدماتی ارتباطی بسنده نکرده و ابزارهای گوناگونی را برای سرگرم کردن کاربران خود ارائه داده است. با نصب روبیکا برای ایفون رایگان، علاوه بر برقراری تماس و ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای، می‌توانید ویترین‌گردی مجازی کنید (جستجوی موضوع دلخواه در بخش ویترین)، محتوای تصویری خود را در روبینو به اشتراک بگذارید و شارژ و بسته اینترنتی خریداری کنید. علاوه بر این موارد، دانلود مستقیم روبیکا برای ایفون به شما امکان تماشای فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی و عضویت در کانال‌های خبری برای اطلاع از اخبار مختلف پایگاه‌های خبرپراکنی محبوب را نیز فراهم می‌کند.

بنابراین چنانچه به پیام‌رسانی همه‌فن‌حریف با مجموعه وسیعی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده نیاز داشتید، روبیکا رایگان ایفون را روی گوشی خود نصب کنید تا از مزایای بی‌شمار جدیدترین نسخه روبیکا برای ایفون بهره‌مند گردید. ناگفته نماند که دانلود رایگان روبیکا برای ایفون نیز به طور مستقیم از اپ استور امکان‌پذیر نیست و برای دانلود روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم و نصب این پیام‌رسان کاربردی باید بازارچه سیبچه را روی گوشی خود نصب کرده و سپس به واسطه سیبچه اقدام به دانلود برنامه روبیکا نسخه آیفون کنید.

 

6

سخن آخر

گرچه پیام‌رسان‌های بله، روبیکا و ایتا همچنان با معضلاتی از قبیل: ایرادهای نرم‌افزاری، اختلال‌های مقطعی و عدم خلاقیت در طراحی و رابط کاربری دست و پنجه نرم می‌کنند، از مزایای مختلفی نظیر سرعت مناسب، امنیت قابل قبول، قابلیت‌های گوناگون و هزینه اندک (در مقایسه با نمونه‌های خارجی) برخوردارند.

 

گزارش
«افق تحلیل» گزارش می‌دهد: