بهترین آکادمی آرایشگری و مراقبت زیبایی

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین:   آکادمی عریس یک آموزشگاه فوق تخصصی و اکادمیک برای گذراندن دوره های آرایشگری حرفه ای در زمینه  اموزش کوتاهی مو ، کراتینه احیا...

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین:

 

آکادمی عریس یک آموزشگاه فوق تخصصی و اکادمیک برای گذراندن دوره های آرایشگری حرفه ای در زمینه  اموزش کوتاهی مو ، کراتینه احیا مو ، اموزش کار با مواد ، دوره های اموزش رنگ مو ، اموزش گریم و میکاپ ، ، دوره های اموزش ماساژ  … به صورت تخصصی ، تکمیلی ، پیشرفته و مربیگری و همچنین بعنوان بهترین آموزشگاه ارایشگری حرفه ای ترین دوره های آموزشی تخصصی را در این زمینه برگزار می‌کند. این کلاس ها شامل انواع سرفصل های مربوط به آموزش حرفه ای ارایشگری در 3 سطح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری است که در این دوره بطور کامل به هنرجویان آموزش داده میشود. با شرکت در این دوره می‌توانید به یک متخصص در فیلد آرایشی مورد نظر خود تبدیل شوید و بدون هیچگونه مشکلی انواع مدل ها را روی مشتریان خود پیاده سازی کنید.

دریافت مدرک بین المللی آرایشگری

عریس به پشتوانه بیش از 22 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه های آرایشگری و مراقبت زیبایی و همکاری با موسسات استاندارد جهانی از جمله CTP و CCSW اروپا و استرالیا ، بصورت انحصاری گواهینامه بین المللی در زمینه آرایشی و مراقبت زیبایی برای هنرجویان خود در کشور صادر مینماید که مورد تایید بیش از 50 کشور در دنیا میباشد.

برگزاری دوره های ارایشگری ویژه شهرستان ها

در صورتیکه ساکن سایر استان ها و شهرستان ها هستد و قصد دارید در دوره های اموزش ارایشگری این اکادمی شرکت کنید نگران نباشید ، شرایطی را برای شما در نظر گرفته شده اس که بتوانید بصورت فشرده بهمراه محل اقامت در تهران حضور داشته باشید و کلاس های خود را بصورت کوتاه مدت طی کنید . همچنین اگر شاغل هستید و این امکان را ندارید که در ساعات اداری و کاری در کلاس های اموزشی شرکت کنید، امکان برگزاری کلاس در روزهای تعطیل برای شما فراهم شده است.

ثبت نام در دوره های آموزش حرفه ای عریس

بمنظور ثبت نام در دوره های آموزش ارایشگری عریس میتوانید از طریق وب سایت رسمی آموزشگاه به آدرس:

https://eris-ac.com

اقدام به ثبت نام در دوره های اموزشی نمایید.