خرداد آخرین فرصت برای رزرو تور هند و 4 مقصد شرق آسیایی دیگر از نظر آب‌وهوا

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین: در برخی روزها به قدری شدت این باران‌ها زیاد است که نمی‌توانید از خانه بیرون بروید! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید در همین روزها...

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین:

در برخی روزها به قدری شدت این باران‌ها زیاد است که نمی‌توانید از خانه بیرون بروید! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید در همین روزها به یکی از کشورهای شرق آسیا سفر کنید تا دیر نشده اقدام کنید. در حال حاضر بهترین زمان برای رزرو تور گوا، تور هند و تور سریلانکا است؛ چرا که خبری از باران‌های موسمی و آب و هوای گرم و شرجی نیست.

تور هند خرداد؛ بهترین فرصت برای شرکت در فستیوال ها

آب و هوای هند در خرداد ماه تقریبا گرم است. در این ماه خبری از بارش‌های متعدد یا گرمای طاقت‌فرسای تابستان نیست؛ بنابراین بهترین فرصت است تا بتوانید با خیال راحت به این کشور سفر کنید و به دیدن جاذبه‌ها بروید. میانگین دمای هوا در این ماه حدود 35 درجه سانتی‌گراد است. در کنار آب و هوای خوب، خرداد، ماه برگزاری دو جشنواره زیبا و معروف یعنی جشنواره رنگ‌ها و شش فصل در این کشور است؛ بنابراین با رزرو تور هند یا تور گوا خرداد می‌توانید از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوید.

تور هند خرداد برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به آب و هوای گرم و جشنواره‌های جالب علاقه‌مند هستید و یا می‌خواهید با هزینه‌ای مقرون به صرفه به کشور هند سفر کنید، تور هند خرداد را رزرو نمایید. آفتاب خرداد ماه هند برای تفریحات فضای باز و آفتاب گرفتن مناسب است و از طرفی جشنواره‌های زیبای این کشور برای خرداد ماه بسیار دیدنی و هیجان‌انگیز است. در کنار تمام این‌ها با رزرو تور خرداد هند شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر از ماه‌های دیگر به هند سفر کنید.

تور تایلند خرداد؛ فرصتی عالی برای تفریحات آبی

در خرداد ماه به تایلند سفر کنید و نهایت لذت را ببرید. آب و هوای تایلند در ماه خرداد فوق‌العاده مطلوب است و میانگین دمای هوا 32 درجه سانتی‌گراد است. پس می‌توان گفت این زمان برای تفریحات آبی و لذت بردن از سواحل زیبای تایلند عالی خواهد بود. با سفر به تایلند در خرداد ماه می‌توانید از گرمای مطلوب هوا و جشنواره‌های زیبای این کشور شرکت کنید و حتی از تماشای طلوع و غروب آفتاب در سواحل رویایی آن لذت ببرید. در حقیقت خرداد ماه آخرین فصل شماست! چرا که پس از خرداد باران‌های موسمی این کشور را نیز درگیر می‌کند و شاید گشت و گذار و تفریح را برای شما دشوار کند.

تور تایلند خرداد برای چه افرادی مناسب است؟

اگر هدف شما لذت بردن از سواحل و تفریحات آبی تایلند است به جای ماه‌های دیگر سال در خرداد سفر کنید؛ چرا که در این زمان هنوز قیمت تورها افزایش پیدا نکرده است و می‌توانید اقتصادی‌تر از ایام دیگر سفر کنید. از طرفی در این ماه تایلند میزبان برگزاری جشنواره‌های زیبایی مانند جشنواره ویساک یا بودا و آب سونگکران است. از این رو می‌توانید در این جشنواره‌ها شرکت کرده و سفری به یادماندنی داشته باشید.

تور سریلانکا خرداد؛ ماهی خلوت و خوش آب و هوا

از دیگر کشورهای شرق آسیایی که خرداد بهترین زمان سفر به آن است، می‌توان به کشور زیبای سریلانکا اشاره کرد. میانگین دمای هوای سریلانکا در ماه خرداد 28 درجه سانتی‌گراد است. این مسئله کاملا بیانگر این است که با سفر در این ماه می‌توانید با خیال راحت به تفریحات آبی و گشت و گذار ساحلی بپردازید. در کنار آن می‌توانید در جشن ماه کامل شرکت کنید و با فرهنگ و سنت‌های مردم این کشور آشنا شوید.

تور سریلانکا خرداد برای چه افرادی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در ایام خوش آب و هوا و کم جمعیت به سریلانکا سفر کنید بدون شک خرداد ماه، زمان خوبی است. جدا از این اگر به گشت و گذار در طبیعت علاقه‌مند هستید می‌توانید در ماه خرداد از طبیعت بکر سریلانکا نهایت لذت را ببرید.

تور مالزی خرداد؛ طبیعتی بکر و رویایی

تور مالزی خرداد؛ طبیعتی بکر و رویایی

خرداد مالزی را از دست ندهید! در خرداد ماه به قدری آب و هوای مالزی خوب است که می‌توانید در دمای 32 درجه سانتی‌گراد به دور از بارش باران و رطوبت هوا سفری لذت‌بخش را تجربه کنید. در این ماه جشنواره‌های زیبایی در کشور مالزی برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن جشنواره هارای رایا است. در ماه می‌یا همان خرداد می‌توانید در میان جنگل‌های خوش آب و هوا و بکر مالزی به طبیعت‌گردی بپردازید.

تور خرداد مالزی برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به طبیعت‌گردی در بین جنگل‌های سرسبز و نسبتا خنک علاقه دارید و یا به دنبال ماهی خلوت برای سفر هستید، پیشنهاد می‌کنیم تور خرداد مالزی را رزرو کنید؛ چرا که بهترین زمان برای تجربه سفری بکر و ایده‌آل برای شما خواهد بود.

رزرو تور مقاصد شرق آسیایی خرداد در لحظه آخر

تا ظرفیت تورها تکمیل نشده است عجله کنید! از آنجایی که خرداد ماه آخرین فرصت برای رزرو تورهای مقاصد شرق آسیایی از نظر آب و هوا و باران‌های موسمی است، ظرفیت تورها تکمیل می‌شود؛ بنابراین از همین حالا با مراجعه به سایت گردشگری لحظه آخر که تور گوا، تور هند و تور سریلانکا را با بهترین قیمت به صورت نقد و اقساط برگزار می‌کند، تور مدنظر را با قیمت استثنایی رزرو نمایید و از خدمات مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار شوید.