معرفی کتاب طلب یه حال خوب از دنیا | داود سعیدی

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین:   کتاب طلب یک حال خوب از دنیا با تأکید بر اصول و ارزش‌های زندگی، به شما کمک می‌کند تا از طریق تمرین‌ها و فنون...

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین:

 

کتاب طلب یک حال خوب از دنیا با تأکید بر اصول و ارزش‌های زندگی، به شما کمک می‌کند تا از طریق تمرین‌ها و فنون ذهنی، بهبود مثبتی در وضعیت روحی خود ایجاد کنید. این کتاب با ارتقاء انگیزه و تقویت اعتماد به نفس به شما کمک می‌کند تا به یک حالت خوب و سالمتر در زندگی دست یابید. با خواندن این کتاب و اعمال راهنمایی‌های آن، شما قادر خواهید بود تا به طور مداوم به بهبود و توسعه شخصی خود بپردازید و به دنبال رسیدن به یک زندگی پر از آرامش و شادی باشید.

مقدمه کتاب طلب یه حال خوب از دنیا

متاسفانه یا خوشبختانه کتاب‌های بسیار زیادی در مورد خوشبخت شدن یا شاد زندگی کردن و … چاپ شده و همه ما به نوعی آنها را خوانده و یا نکته‌هایی ازش به گوشمان خورده و بعضی وقت‌ها هم عمل کرده‌ایم. ولی چیزی که من رو ترغیب کرد تا این کتاب رو بنویسم، مشکلی بود که از نظر من و آن به نوعی بومی‌سازی یا عدم تشابه نسبت به جامعه این روزهای کشور عزیزمان ایران بود. مثلا یکی از کتاب‌های بسیار خوبی که خوانده بودم و تاثیر زیادی روی من گذاشت، کتاب اثر مرکب دارن هاردی بود.

اما تمامی مثال‌هایی که در آن کتاب ذکر شده هیچ گونه تناسب و تشابهی را نتوانستم در جامعه خودم پیدا کنم. با همه این احوال، کتاب پیش رویتان نتیجه پنج سال تحقیق و بازخورد از یک جامعه کوچکتر شامل چندین نفر دکتر توانبخشی، ده‌ها نفر مهندسین ارتوپدی فنی و صدها نفر انسانهای معمولی و دوست داشتنی هستند. هدف بزرگ برای چاپ این کتاب، خوب کردن حال آدمهایی هست که این اصل بزرگ لذت بردن از دقایق عمرشان را فراموش کرده‌اند. و از این اصل بزرگ که خداوند مهربان ما را به این دنیا آورده تا از تک تک لحظه‌هایمان لذت ببریم. سیگنالی که من از دنیای امروزه و آدم‌های پیرامونم دریافت میکنم، یک تکرار ربات گونه عاری از حس و حال خوب هست.

طلب یه حال خوب از دنیا

بخش پایانی معرفی

کتاب طلب یک حال خوب از دنیا اثر جدید و حال خوب کن از داود سعیدی، به چاپ رسیده است. این کتاب با محوریت موضوع بدست آوردن حالت خوب و آرامش ذهنی، به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با مطالعه و اجرای تمرینات و راهنمایی‌های ارائه شده در آن، به بهبود وضعیت روحی خود دست پیدا کنید.

در این کتاب، نویسنده به طرز واضح و شفاف به بررسی عوامل مختلفی می‌پردازد که می‌توانند به شما کمک کنند تا از حالت بد و ناراحتی فرار کرده و به جای آن، یک حالت ذهنی مثبت، آرام و خوشایند را تجربه کنید. این کتاب با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های عملی، به شما امکان می‌دهد که به راحتی از استرس‌ها و اضطراب‌های روزمره عبور کرده و به جای آن، یک حالت آرامش و آسایش را در زندگی خود تجربه کنید.

گزارش