فرمانده نیروی دریایی ارتش: الحاق شناورهای لازم در دستورکار است

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناورهای لازم در دستور کار است. امیر دریادار...

پایگاه خبری تحلیلی افق تحلیل آنلاین:

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناورهای لازم در دستور کار است.

امیر دریادار شهرام ایرانی در محفل انس با قرآن کریم مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو که در سیرجان برگزار شد، گفت: برنامه های قرآنی در این ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور برگزار می شود و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می کنیم وتوان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

وی افزود : مبنای کار ما برنامه های قرآنی است و در سال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می کنیم و الحاق شناورهای لازم را در دستور کار خود راشته و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

امیر دریادار ایرانی گفت: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌های مان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی معظم کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهداء هستیم و باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی حتی در شناورها و ناوگروه‌ها در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ ، موجب پیشرفت ما شده و موجب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در پایان گفت: ما پیرو راه شهداء هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده است، و این اقتدار ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

 

گزارش
«افق تحلیل» گزارش می‌دهد:
«افق تحلیل» گزارش می‌دهد: